Monday, October 29, 2012

PurLife terbukti semakin dikenali - Harian Metro 29 Okt. 2012

Iklan PurLife di Harian Metro 29 Oktober 2012

Assalammualaikum & Salam Sejahtera.

Alhamdulillah, berkat kesabaran serta hasil usaha yang gigih dan berterusan akhirnya PurLife kini semakin dikenali masyarakat. Hari ini sekali lagi PurLife diiklankan di Harian Metro. Oklah, untuk mereka yang tidak berkesempatan membeli atau melihat iklan PurLife di akhbar ini, di sini saya kongsikan testimoni-testimoni yang terdapat dalam iklan ini.

TESTIMONI 1: EMMA AKMA, ARTIS/PENGGUNA

"Saya spray di bawah lidah 2x sehari, pada waktu pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur. Rutin ini adalah WAJIB buat saya. Manakala untuk luaran, saya spray pada wajah selepas mencuci muka sebelum tidur. Saya urut disekitar mata sehingga PurLife meresap ke dalam kulit. Hasilnya dengan penggunaan berterusan, kulit wajah saya bertambah cerah,anjal dan berseri."EYEBAG" pun tiada lagi! Kedutan juga semakin berkurangan. Lebih mengejutkan apabila PurLife berupaya menambahkan saiz PAYUDARA saya! Tak percaya? Cubalah produk hebat ini, dengan disiplin pemakaian yang betul, anda pasti terkejut dengan hasilnya."

TESTIMONI 2: PN.NORLI,45 TAHUN.AMPANG.
MASALAH: RABUN DEKAT & RESDUNG

"Saya merupakan seorang surirumah sepenuh masa telah menghadapi masalah rabun dekat yang disebabkan oleh resdung sejak 2 setengah tahun yang lalu. Saya selalu memerlukan cermin mata untuk membaca. Malah, mata saya selalu terasa pedih dan gatal terutama bila mengambil makanan laut dan pencetus resdung yang lain.
Alhamdulillah setelah dipertemukan dengan PurLife, saya tidak sangka setelah 2 minggu mengambil PurLife saya tidak memerlukan cermin mata. Paling mengejutkan masalah resdung mata saya juga telah sembuh! PurLife memang sangat berkesan. Daripada 2 setengah tahun mengalami rabun dan resdung, kini sepantas 2 minggu sahaja mampu membuat saya tersenyum.  
Bukan itu sahaja, malah hubungan dengan suami semakin erat bila kami berdua menggunakan PurLife. Kehangatan rumahtangga kami terasa lebih mesra serta telah mengembalikan kenangan indah kami sejak mendirikan rumahtangga 25 tahun yang lalu."

TESTIMONI 3: NUR HAMIZA,24 TAHUN.KUANTAN.
MASALAH: SAKIT KERONGKONG & JERAWAT.

"Saya pernah mengalami bengkak di kerongkong selama seminggu sehingga saya sukar untuk menelan air liur. Ketika itu rakan saya memberikan PurLife dan menyuruh saya menyemburkan 2x di bawah lidah. Esoknya, selepas bangun dari tidur, serta merta saya dapati tiada lagi kesukaran untuk menelan air liur. Saya sangat teruja dengan keberkesanan produk ini dan terus mendapatkan sebotol. Selepas 2 minggu menggunakan produk ini, perubahan ketara saya rasakan pada kulit wajah saya.Kulit saya menjadi licin dan tegang, jerawat semakin berkurang, parut jerawat juga semakin pudar. Selain itu saya rasa lebih bertenaga dan segar setiap hari.Pulang dari seharian bekerja masih lagi bertenaga,Terima kasih PurLife."

TESTIMONI 4: PN,ANA,46 TAHUN.CHERAS
KESAN PENGGUNAAN: TUBUH MANTAP,KULIT TEGANG & BERAT BADAN PUN TURUN

"Setelah menggunakan PurLife selama 3 hari, kesan ketara ialah pada kulit saya yang menjadi tegang dan anjal. Kedut sekitar mata juga berkurang. Saya memiliki 5 ORANG ANAK. Paling menggembirakan apabila payudara saya semakin tegang dan montok. Perhubungan suami isteri menjadi bertambah 'mesra' dan suami saya sangat berpuashati dengan perubahan ini. PurLife ni memang luarbiasa lah sebab ia juga melawaskan pembuangan air besar sekaligus mampu menurunkan berat badan saya memandangkan saya tidak berasa lapae seperti selalu. Ternyata saya amat berpuas hati dan pastinya produk hebat diberi nama PurLife ini akan membantu menangani masalah kaum hawa mahupun adam. Anda pasti cuba!!

Selain daripada 4 testimoni ini, iklan kali ini juga berkongsi tentang kelebihan-kelebihan produk PurLife ini. Antaranya:
  • Membantu memperbaiki struktur lapisan kulit dermis.
  • Membantu menegang dan menganjalkan kulit
  • Membantu mengurangkan garis-garis halus dan kedutan.
  • Anti radikal bebas
  • Membantu mengurangkan jeragat,pigmentasi dan bintik-bintik hitam/putih
  • Membantu daya penglihatan
  • Membantu menguatkan tulang dan sendi
  • Membantu pertumbuhan rambut hitam;menggantikan rambut putih
  • Membantu mengurangkan berat badan. dsbnya.
Selain itu juga PurLife dapat membantu menyembuhkan pelbagai penyakit. Details mengenai fungsi PurLife ada di bahagian produk & info kesihatan.

Saya berkongsi sesuatu yang baik dengan niat untuk membantu mereka yang dalam kesakitan atau mementingkan penjagaan kesihatan. PurLife adalah yang paling mudah, berbaloi dan kesan yang LUARBIASA!! Disahkan selamat oleh KKM serta mampu membantu untuk menjana pendapatan 4-5 angka sebulan!

BERMINAT UNTUK MENCUBA / MENJADI PENGEDAR PURLIFE???

Hubungi saya segera di 0176292569 atau PM FB Nurliyana Wan atau dapatkan PurLife secara pembelian ONLINE.Mudah!!

'KEGAGALAN paling nyata adalah kegagalan untuk MENCUBA.!' 






No comments:

Post a Comment