Wednesday, October 10, 2012

Jangan sampai muka kita rompong macam ni dek penangan RESDUNG!!

Ulat resdung dah makan otak manusia.Eeeee
Assalammualaikum & salam sejahtera.

Aku harap korang tak tengok gambar2 ni time makan ye.takut terkeluar balik.tapi inilah hakikatnya penangan ulat yg mula2 kecik tapi at the end boleh makan balik daging manusia. Bagi aku, resdung ni satu nama yang sinonim dgn masyarakat kita tapi tahap kesedaran untuk mengubatinya belum tahap yang baik.

Ulat resdung kat mata
Resdung dah konker mulut
Bersin teruk sampai berair mata
Siapa yang biasa bangun pagi atau waktu sejuk dia bersin kuat? Dah berapa lama? Semua tu ada jawapan. Itu adalah salah satu simptom resdung. Sama jugak kalau mata berair, muka gatal2, telinga gatal itu maknanya ulat resdung tengah menggeletek-menggeletek kat area situ. Best? Tengok sendirilah gambar2 ni dan korang nilailah sendiri betapa hebatnya kesan resdung terhadap kesihatan kita.

Ulat resdung cukup makan
  
Kesan-kesan resdung yang tak dirawat
Sanggupkah korang biarkan masalah resdung itu berlarutan sampai tahap kronik? Pada masa itu kosnya amat mahal sehingga kena membuat pembedahan. Korang sanggup ke tiba2 bangun pagi tengok hidung dah rompong dan nampak secara 'live' ulat2 resdung tu menari2 dekat muka korang.Tak sanggup? Kalau tak sanggup, jangan lengah lagi,pergi dapatkan rawatan atau dapatkan segera Pur Life.

Kenapa Pur Life? Kalau korang baca info tentang bahan dalam Pur Life ni, Pur Life dapat membantu dalam proses pengurangan dan penyembuhan resdung kerana dia membina balik daya ketahanan badan kita dari dalam. Ada testimoni rabun disebabkan resdung telah baik dan juga bersin setiap pagi telah hidup seperti biasa. Ini aku cerita kalau resdung korang masih tahap ok.kalau kronik tu,biar je la rompong cuz nape awal2 tak dirawat.Pergi terus hospital utk operate ok.

Jadi korang ada pilihan, korang pilihlah sendiri. Aku just berkongsi benda yang baik. Lebih baik berbelanja sedikit sekarang dari nak tanggung kos rawatan yang mahal.



Untuk pembelian, boleh secara manual atau online. Call/sms aku 0176293569 atau klik sini untuk pembelian online. 

No comments:

Post a Comment