Tuesday, October 16, 2012

Adakah anda rabun jauh atau dekat?



Adakah anda perlu melakukan seperti dikiri dan kanan ini setiap hari? Perlu mencari cermin mata setiap kali ingin membaca atau melakukan aktiviti harian? Atau perlu memakai kanta mata sentuh? Sehingga bila anda mahu begini sedangkan rabun anda boleh diubat? 



Definisi:
Rabun dekat (hiperopia) - kesukaran melihat objek dekat.
pandangan rabun dekat













Rabun jauh (Miopia) - apabila mata tidak dapat menumpu dengan baik yang menyebabkan objek jauh kelihatan kabur.

pandangan rabun jauh











Punca utama rabun ini adalah dari keturunan atau sejak kecil. Rabun jauh merupakan satu masalah normal apabila umur kita semakin meningkat. Namun, tahukah anda bahawa penyakit rabun terutama rabun jauh kalau tidak dirawat boleh mengakibatkan anda buta? 

Apa yang mengerikan ialah pada zaman sekarang penyakit rabun menjadi semakin terlalu biasa sehingga kanak-kanak pun boleh menghidapi rabun yang kronik. Punca sampingan berlakunya rabun seperti ini adalah kurangnya vitamin yang membantu kesihatan mata, terlalu lama melihat skrin tv atau komputer dan sebagainya. Tanpa kita sedari sebenarnya apa yang kita makan dan aktiviti harian kita telah mendorong mempercepatkan masalah rabun.

Namun, tahukah anda bahawa PurLife mengandungi zat-zat terbaik bagi membantu mengurangkan masalah rabun?Ya,ini adalah benar!! Ini kerana setiap kandungan di dalam PurLife mempunyai fungsi untuk memulihkan sel2 yang rosak,membantu pembinaan semula DNA dan membekalkan khasiat2 yang diperlukan oleh badan. 

Anda baca sendiri testimoni Pn.Norli dimana beliau yang mempunyai masalah rabun telah tidak memakai cermin mata untuk membaca setelah 2minggu menggunakan PurLife.Luar biasa bukan? Paling terbaru, seorang pensyarah di IPTS Gombak iaitu Pn.Zurin sangat gembira kerana beliau yang selama ini telah memakai kanta mata sentuh, tidak perlu lagi menggunakannya kerana rabunnya sekarang telah berkurang setelah hampir 3minggu mencuba PurLife.

Jadi terpulang kepada anda untuk bertindak sekarang dan bebas dari masalah rabun atau anda teruskanlah penggunaan cermin mata/kanta sentuh yang saya pasti 'power'nya akan semakin meningkat dari semasa ke semasa. Tak salah jika kita ikhtiar untuk pulih dari tidak mencuba untuk mengubati.

Saya hanya berkongsi sesuatu yang terbaik dan terbukti berkesan.Hanya dengan PurLife!

Call/sms 0176293569 atau beli secara online disini atau PM di FB Nurliyana Wan.

6 comments:

  1. kalau eye floaters boleh sembuh ke guna produk ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sis utk soalan ni.kalau eye floaters sis disebabkan faktor umur atau terkena jangkitan, Insyallah PurLife boleh membantu dlm proses mengurangkan atau menyembuhkan eye floaters berdasarkan fungsi bahan2 yg terkandung dlm PurLife.Tp jika eye floaters sis di tahap serius,saya cadangkan utk sis dptkn rawatan pakar.Tq. :-)

      Delete
  2. kalau untuk penyakit mata, spray ke dalam mata ke?
    produk ini disahkan selamat ke? ada nombor pendaftaran dengan kementerian kesihatan tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau utk penyakit mata, tak perlu spray ke dalam mata. hanya perlu spray di bawah lidah shj. produk ini telah disahkan selamat oleh KKM dan telah berdaftar di bawah kategori makanan.Insyallah, selepas sebulan menggunakan secara betul, masalah sakit mata boleh dikurangkan atau sembuh.

      Delete
  3. Admin berapa harga utk produk pur life spray ni ekk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. As Salam. Harga sebotol PurLife hanya RM180. Beli 2 botol, RM300shj & terus jadi ahli.berminat ke nak cuba?call/sms saya ye. :)

      Delete