Sunday, September 30, 2012

Testimoni Emma Akma (Harian Metro 29/9/12)

Ini adalah sedikit ringkasan dari temubual Harian Metro bersama Emma Akma.


Emma Akma bersama produk Pur Life
SERIK menjadi mangsa penganiayaan syarikat produk kecantikan dan penjagaan kesihatan, kali ini Emma Akma mengambil langkah berjaga-jaga kerana dia tidak mahu terkena lagi. Juga tidak mahu memanjangkan perkara itu kerana padanya lebih baik dia melangkah ke depan apatah lagi sekarang dia semakin banyak menerima tawaran berlakon.

Dia yang ditemui pada jamuan rumah terbuka yang diadakannya pada hari terakhir Syawal di Kelab Golf Polis Diraja, Taman Setiawangsa, baru-baru ini, berkata, terbaru dia mencuba produk penjagaan kesihatan dan kecantikan, Pur’Life. Sudah dua bulan dia menggunakannya dan hasilnya menakjubkan sekali. 
“Saya suka mencuba produk baru dan saya tak sangka ia memberi kesan yang baik kepada masalah yang saya hadapi seperti hitam di bawah mata dan jeragat pada muka. Produk ini disyorkan disembur di bawah lidah, tetapi saya menggunakannya juga pada bahagian luaran seperti pada wajah dan payudara.

“Sekarang tiada lagi masalah mata sembab dan hitam di bawah mata. Payudara juga semakin mantap. Saya kenal pengeluar produk ini dan dia sendiri terkejut melihatkan perubahan pada saya selepas dua bulan mengamalkannya. Oleh kerana produk ini bagus, saya juga menjadi ejen menjualnya.


Berita penuh, boleh baca di link harian metro ni ye:

Emma Akma Harian Metro

No comments:

Post a Comment