Monday, April 15, 2013

DEMAM PILIHANRAYA, TAMBAH TENAGA SEWAKTU BERKEMPEN PRU13!!

Panas!! Panas!! Panas!! Suam...suam...sejuk terus!!! Jangan biarkan tenaga anda semakin susut menjelang hari MENGUNDI!!!

Tak sah kalau tak cukup tidur, rehat, makan & masa untuk diri sendiri sewaktu tempoh berkempen ni. Jadi, bagaimana anda nak maintain stamina anda supaya sentiasa cergas??

Ada ke yg tertido kat bilik gerakan camni?Penat sgt tu
Macam2 bendera ada..










Memang meriah suasan berkempen untuk pilihanraya, tapi jangan lupa akan kesihatan kita sebab dengan keadaan cuaca yang tidak menentu, sangat mudah untuk kita rasa cepat penat dan dihinggapi penyakit seperti demam,batuk,selsema,lesu,pitam dan sebagainya.

Bayangkan anda berkempen ke seluruh kawasan, bermesyuarat, bertugas di bilik gerakan, pasang bendera dan macam-macam lagi. Saya yakin anda perlukan tenaga EKSTRA untuk anda kekal steady melaksanakan tugas. Tak kira la anda pangkah mana, yang penting kesihatan perlu diutamakan.


 



APAKAH SOLUSI KEPADA TENAGA SUPERMAN ANDA? 

DAPATKAN  SEKARANG!!

Dengan rumusan luarbiasa dalam sepeket SUREXX seperti TONGKAT ALI, EKSTRAK EPIDIUM, MACA dll memang dapat membantu meningkatkan tenaga anda bukan setakat sejam dua tetapi untuk 3 HARI!!

Apa tunggu lagi, dapatkan SurExx segera untuk tenaga yang optimum.


'' SELAMAT BERKEMPEN DENGAN BERHEMAH DEMI BANGSA, AGAMA & NEGARA."

No comments:

Post a Comment